در قالب word و در 60 صفحه، قابل ویرایش.
فصل اول
تبليغات در ايران و چالشهاي آن در سال اخير
مقدمه
امسال تبليغات بازرگاني سازمان دهي ميشود
نظر يك عكاس تبليغاتي در مورد تبليغات ايران
(كيوان بهپور، عكاس تبليغاتي در امريكا)
با آشنايي نقاط قوت و ضعف به اهداف تبلغياتي دست يابيد.
چرا خودروسازان خارجي از تبليغات در ايران پرهيز ميكنند.
فصل دوم
- تبليغات، رسانه، گرافيك، بازاريابي
- تأثير گذارترين رسانة تبليغاتي كدام است؟
- ميزان تأثير آگهي در مجلات
- آتش بس اعلام نشده براي بيلبورد
- آگهي در تلويزيون بايد حرف تازهاي داشته باشد.
- تأثير گرافيك در تابلوهاي تبليغاتي
- معجزه تبليغات حداقل!
- راز بازاريابي يك پاستاي برتر
- وسوسة الگانس
مرواريد شر ق از نو كشف ميشود
بغداد در محاصره بيلبوردها
فصل سوم
تبليغات با كم اينترنت و موبايل
تبليغ SMS دم گوش مشتركان
تبليغات موبايل آنتن نميدهد
چرا تبليغات اينترنتي
چالشهاي تلبيغات اينترنتي
ابزارهاي تبليغاتي / ترويجي اينترنت چه حرفي براي گفتن در دنياي
كلاسيك دارند؟
تبليغات در اينترنت با بودجة صفر
طراحي وب سايت
سرويس تبليغات متني چيست؟
فصل چهارم
تبليغات، اصطلاحات، واژه ها و اخبار
منابع و مأخذ
فصل اول
تبليغات در ايران و چالشهاي آن در سال اخير
مقدمه
سالها پيش، زماني كه «سيهرو» سياستمدار رومي گفت: « اگر بخواهي مرا متقاعد كني بايد انديشه مرا بشناسي و اگر خواستي انديشه مرا بشناسي، بايد احساسات مرا درك كني. پس بايد يادگيري كه با كلمات من حرف بزني. ارشميدس دائم ميگفت: آيا من ميتوانيم اهرمي داشته باشم كه بتوانم با آن دنيا جابجا كنم. او نميدانست كه دهكده جهاني چگونه به دهكده اطلاعاتي تبديل خواهد شده و با انتشار اطلاعات از طريق كتاب و رسانههاي جمعي مي توان دنيا را جابه جا كرد. والتر اسكات ، نويسنده معروف انگليسي ، ميگويد: جامعه هر روز با دو حركت به حيات خويش ادامه ميدهد. اولي حركتي است كه روزنامههاي صبح به آن وارد ميكنند و دومي تكاني است كه روزنامههاي عصر به آن ميدهند.
انقلاب كبير فرانسه اين پيام را به ارمغان ميآورد: مطبوعات نقش سنتي نظارت بر جامعه را به عهده دارد. و جوان ملي و جوهر انسان انديشمند است و انديشه را در بستر آزادي ميپروراند. در نتيجه از 1789 (سال پيروزي انقلاب كبير فرانسه) تا سال 1800 ميلادي يعني ظرف 11 سال) 1350 روزنامه در فرانسه منتشر شد. فراموش نكنيم دانش و خرد محصول مطالعه است، نه گوش دادن به راديو و تلويزيون. مطالعه باعث خود با تكاري و خلاقيت ميشود. هرگز رسانههاي ديداري و شنيداري نميتوانند با رسانههاي مكتوب مقايسه شوند. زيرا رسانه هاي مكتوب محصول انديشه است و راديو و تلويزيون خاصيت ماندگاري را ندارند.